pátek 2. prosince 2011

Tak cosi vám k tomuhle všemu povím ...

Čauký,

(jo můj nejpoužívanější pozdrav vám bude znít možná povrchně, ale zvyk je zvyk =P) smajlíci to je další věc kterou dělám jinak než většina ostatních - ostatní je dělají takto :) ale já mám tyto =), protože ti s dvojtečkou mi přijdou moc krátcí =D já vím už teďka vám dochází že se ne vždy řídím podle pravidel, ale rockerka fakt nejsem =P. Tenhle blog spatřil světlo světa 1. prosince 2O11(místo nul 0 píšu nuly O =D), jedno čtvrteční odpoledne kdy jsem se rozhodla, že se psaná podoba mých poznámek, komentářů k událostem, zážitků, módních a kosmetických postřehů všude ztrácí a tak jsem si řekla, že to začnu psát na notebooku. A přišly otázky: Word nebo Blog ? Řekla jsem si, že ve Wordu to bude opravdu nepřehledné a navíc ho mám spojený se školou, takže psát si tam jen tak pro radost? To fakt nejde =D. A další problémek: blog.cz nechci pomlouvat, ale nikdy (a to že jsem se pokoušela tam svůj blog rozjet hodněkrát) mi to nevydrželo. Ne tam se mi nelíbilo. Webnode, Estranky,… tam se to zkoušelo taky, ale opět se mi tam nelíbilo. Blogger - tak tady se mi líbí už od pohledu, design, možností stylů písma, přehlednost, šablony (na grafiku opravdu dobrá nejsem a to si ještě lichotím =D) a dalších nespočet věcí. Tak jsem tu a uvidíme, jak se to vyvine =))

A něco malililinko o mě. Caroline M. M "překvapivě" značí mé příjmení a opravdu překvapivě je to iniciála mé přezdívky mezi přáteli - Massie. Caroline je francouzská obdoba mého jména, určitě vás napadne to české, ovšem to mé je ještě trošku pozměněné a to tím že pochází z polštiny. Jo moje máma je z Polska, Táta z Česka, mám francouzské předky a z fleku bych mohla hrát bledého upíra, stačily by červené dioptrické čočky. Někteří mě přirovnávají k Belle ze Twilight (až na to že moje modro-šedo-zelené oči by těžko identifikovali a museli by je zakrýt hnědými čočkami =D), dobře, přiznávám že mi to lichotí protože ať si říká kdo chce co chce, já Stmívání miluju, miluju a miluju - tady mám na mysli knížky, filmy na tom nejsou tak dobře (přiznávám, všechny co vyšly mám originály na DVD, stáhlý sem je měla už předtím a Rozbřesk jsem viděla několikrát, jak v kině, tak doma =D). Zpátky ke mě, nechce se mi semka psát něco jako mám ráda to a to, chodím do toho a toho, atd. protože to má napsáno každý a popravdě - podle mě to je nuda =P ale aby jste o mě taky něco věděli tak vám sem napíšu - Móda, Líčení, Koně, Francouzština (kterou studuji na "elitním" gymnáziu - na pohled by se zdálo že sem chodí chytrý lidi, ale myslím že o přestávkách nás asi nikdo nikdy neviděl, to by tedy změnil názor =D), Itálie, Francie, Španělsko, Italská kuchyně, Tanec. Pár posledních informací: žiji v druhém největším městě naší milovné Republiky et en août 2O12 už nebudu pod zákonem =P tedy mé znamení zvěrokruhu je překvapivě lion =P. Au revoir mes amis =))
Pozn. Důležité: TENTO BLOG JSEM SI VYTVOŘILA PRO SVÉ ZÁŽITKY, POSTŘEHY A VZPOMÍNKY, TAK MI HO NECHTE, KDYŽ SE VÁM NELÍBÍ, NEČTĚTE HO =P =))